Здравствуйте!
Наше агентство начало новый этап.
Мы сменили имя на Büro.MT и переехали на новый сайт. Заходите в гости!
Пока мы обустраиваемся на новом месте, старый сайт по-прежнему доступен: тут вы можете посмотреть работы агентства с 1999 по 2016 год.
Русский English
News
Marketing
Research
Advertising
PR
Design
Events
Works
Publications
About us
Clients
Coordinates
Recommendations
Type Client
Client Noviy Svet
Task Testing potential customers price sensitiveness of different price and status segments.
Solution Methodology: Express-interviews with champagne consumers of different price, including the representatives of the "Elite" segment buying/drinking champagne with price over 100 UAH for one bottle. Results: Detailed description of the most perspective segment to be oriented on while entering the market with changed trademark is done. The optimal price as the new positioning most substantial element is determined.
<вернутся к списку

(097) 226-70-00
info@marketingburo.com.ua;   ????????? ? ???? ? ??????? Skype Bmt_Skype
(044) 451-56-86
Contacts Site map Main

© «Бюро Маркетинговых Технологий». 1999-2015
Рекламное
агентство
Main page
News
Marketing
Research
Advertising
Recommendations(иссл.)
portfolio(иссл.)
solutions(иссл.)
technique(иссл.)
PR
Works
Publications
About us
Clients
Coordinates